Tähän haasteeseen minut haastoi Arjen miljonääri -blogia pitävä Johanna, kiitos siitä! :)
 
Haaste menee näin:
 
1. Jokaisen haastetun täytyy kertoa 11 asiaa itsestään
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista
 
Ensin 11 asiaa minusta:
 
1. Vauvani syntyy viimeistään 2kk sisällä! IIIKK!
2. Asun omistusasunnossa rivitalossa.
3. Minua ärsyttää moni asia.. Voisin mennä siihen Telefinlandin mainokseen luettelemaan niitä puoleksi tunniksi.
4. Olen yksinhuoltajaäitini ainokainen lapsukainen
5. Vaikka olen keittiöalan ammattilainen, inhoan kaikkia kokkikilpaaluja!
6. Olen kamala rääväsuu työssäni
7. Kun päätän jotain, niin yleensä pystyn sen toteuttamaan.
8. Saan molemmat jalat niskan taakse yhtäaikaa.
9. Osaan tehdä aivan ihanaa juustokakkua. (ei pelkästään minun mielipide)
10. Olen entinen Tupperware-konsulentti.
11. Minulla on leikattu molemmat ranteet vuonna 2012 hermopinteiden vuoksi (Canalis carpi)
 
Nämä kysymykset minä sain:
 
1. Jos saisit muuttaa itsessäsi yhden asian, mikä se olisi?
Välillä tuskastuttaa luonnonkiharat hiukseni, ahdistun jo pelkästä ajatuksesta että miten saan hiukseni nätisti kun vauva on pieni ja aikaa jää vähemmän tukan suoristamiseen. :D Ehkä PIKKUISEN pinnallista, mutta suorat hiukset helpottaisi ja nopeuttaisi elämääni!
2. Oletko mustasukkainen ihminen?
Terveellä tavalla kyllä.
3. Luetko kirjoja?
En, kattelen vain kuvia. Ei vaiskaan yläasteella luin kirjan Paahde ja se oli mielestäni tosi hyvä!
4. Mihin hetkeen palaisit takaisin, jos voisit?
En osaa sanoa, nyt on niin hyvä olla etten vaihtais tätä hetkeä mihinkään. Odotan vaan kovasti tulevaa!
5. Kuka on tärkein henkilö elämässäsi?
Tuleva vauva tietenkin, ajatukset on keskitetty sisälläni kasvavaan uuteen ihmislapseen <3 Niin ja avokkini on myös erityisen tärkeä <3
6. Oletko tyytyväinen terveydentilaasi?
En ole, tämä konkkaaminen sais jo riittää, jalkani ei ole vieläkään parantunut 3 viikon sairaslomasta huolimatta.
7. Minne haluaisit matkustaa?
Naantaliin, se on niin kaunis kaupunki!
8. Tupakoitko?
En, enkä aio aloittaa raskauden jälkeenkään.
9. Mitä liikuntaa inhoat?
Hiihtoa! Ala-asteella aloin oksentaa kun piti hiihtää.. kai mä oon allerginen sitten sille lajille.
10. Mikä oli lapsuutesi unelma-ammatti?
Ystäväni-kirjassa lukee kokki ja olen unelma-ammatissani <3
11. Mikä on ollut elämäsi paras vuosi tähän mennessä?
2013, tapasin mieheni, lapsemme sai alkunsa ja kihlat joulukuussa <3
 
 
Uudet haastekysymykset ovat tässä:
 
1. Mistä saavutuksesta olet erityisen ylpeä?
2. Pidätkö sisustamisesta?
3. Mikä on lempibiisisi tällä hetkellä?
4. Mikä ärsyttää ihmisissä?
5. Teetkö helposti päätöksiä vai pitääkö tuumata pidempään?
6. Työ/opiskeluhistoria?
7. Mikä on eniten käyttämäsi kulkuväline?
8. Tykkäätkö tehdä puutarha/pihahommia?
9. Lempiruokasi?
10. Mitä mieltä olet ripsienpidennyksistä?
11. Jos voittaisit Eurojackpotin päävoiton, mitä tekisit?
 

2014-05-15%2019.32.13-normal.jpg

2014-05-15%2019.20.27-normal.jpg

Halusin haastaa seuraavat blogit:

http://jasmina.vuodatus.net/

http://mmtn.blogspot.fi/

http://tilauslakko.blogspot.fi/

http://pikkuseikkailija.blogspot.fi/

Minä olen vasta niin untuvikko tässä bloggaamisessa, etten seuraa monia blogeja, mutta nämä edellä mainitut ovat niitä mitä lueskelen. Eli loput seitsemän bloggaajaa saa itse ilmoittaa itsensä mukaan haasteeseen! :D